تماشا کنید: با تور مجازی در ویندوز 10 همراه شوید
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

مایکروسافت سه‌شنبه‌ی گذشته پرده از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود یعنی ویندوز ۱۰ برداشت و نسخه‌ی پیش‌نمایش این سیستم‌عامل از دیروز برای علاقمندان به ویندوز منتشر شده تا با استفاده از آن مایکروسافت را از وجود نقاط ضعف و قوت این سیستم‌عامل آگاه کنند تا ردموندی‌ها نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ را در سال ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار کنند.PCMag با پیوستن به کاربرانی که در وب‌سایت میکروسافت ثبت نام کرده‌اند، نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را دریافت کرده و آن را روی یک دستگاه سرفیس‌پرو ۳ نصب کرده است. PCMag پس از نصب موفقیت آمیز این سیستم‌عامل جذاب و جالب ویدئویی در قالب یک تور مجازی برای نمایش قابلیت‌های جدید Windows 10 به تصویر کشیده است.

البته باید به این نکته اشاره کرد که هنوز با نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ روبرو هستیم و باید در انتظار بهبود مشکلات موجود در این نسخه در نسخه‌ی نهایی باشیم که سال آتی میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد، از این‌رو می‌توان انتظار اضافه شدن شماری دیگری از قابلیت‌ها و ویژکی‌ها را نیز داشت که در اینصورت ویندوز ۱۰ مایکروسافت جالب‌تر از پیش خواهد شد.

در صورتی که شما نیز نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را دانلود کرده و از آن استفاده می‌کنید، نظر خود را با ما و دوستان خود به اشتراک گذارید؟

منبع: زومیت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: